Vi lämna vårt älskade torp i går (och jag glömde en massa viktiga saker eftersom jag uppenbarligen inte har plats för allt i skallen längre, men det löser sig). En natt i stan blev det, och nu packar vi för nästa resa.

Inget beskedfrån sjukhuset väntade på mig i posten, så om det inte kommer nu, får jag försöka stänga den byrålådan igen och fokusera på resan.

På jobbet såg det förskräckligt ut. Ingen har städat, eftersom ingen vet om polisen har undersökt brottsplatsen, så allt var en enda röra. Tydligt är dock att den som bröt sig in visste exakt var de stöldbegärliga datorerna fanns, så det känns trist att någon av våra ungdomar antingen deltagit i det hela, eller gett information till någon.

Lillen är mer harmonisk än någonsin. Han har dessutom förvånat mig med att komma ihåg saker och klara av att fixa saker som han inte brukar. Han ser fram emot resan, och han brukar klara av våra resor väldigt väl, så det känns skönt.

Kommentera

