Jag slarvade lite med att läsa allt på antagning.se och har därmed missat registreringen och uppropet samt de första webinarierna på denna termins kurs. Jag väntade mig ett mejl och undrade varför det tog sådan tid, medan de andra har jobbat med kursen i tre veckor…

Så nu i efterhand sitter jag och lyssnar ikapp på de webinarier som redan är gjorda, och herregud så tråkigt och långsamt det blir. Jag har bäddat nytt i sängen, tagit hand om tvätten, scrollat igenom fb och gått igenom dagens feedlyskörd under tiden som jag lyssnat och slängt ett öga på det som pågått på skärmen, och ändå har jag myror i brallan efter detta. Jag kommer att bli landets sämsta webinardeltagare och gäspa vara dryg. Deltagarna här sitter andaktsfullt och följer allt uppmärksamt trots att det går så långsamt, och jag fattar inte hur de lyckas med detta.

Jag har en hel del att läsa ikapp, men har ingen lust i dag.

Kommentera

