Vi gör det vi brukar göra under ledigheter – vilar och fikar mycket. En sak som är annorlunda denna ledighet är att jag inte får ha sex, och vi brukar ligga så mycket som möjligt unders lediga perioder, eftersom det finns mer energi då. Det här blir den längsta period utan penetrerande sex som vi haft sedan vi träffades, skulle jag tro. Det känns lite som ett socialt experiment, att se hur vi reagerar på det och vilka följder det får. Lite frustrerande har det väl varit hittills, men då har det inte gått mer än några dagar.

Överlag är det svårt att veta hur restriktiv jag ska vara med fysisk aktivitet egentligen, och om dagens pulkaåkning har inneburit att jag brutit mot restriktionerna. Jag får väl kompensera med att ligga i sängen och kolla TV-serier resten av dagen.

Kommentera

