Denna morgon vaknar jag också alldeles för tidigt (generellt verkar jag förlorat förmågan att sova ut), och denna natt har varit lite sämre än vanligt, då min kropp verkar ha tyckt att det här med operationen hade varit alldeles för lindrigt för min del. I går kväll förändrades det sparsamma men enträgna blodflödet efter operationen, till ett veritabelt blodvattenfall, och jag kunde knappt komma från toaletten, då det flödade varje gång jag ställde mig upp.

Jag har sovit på handdukar för att undvika att sängen ska se ut som en styckmordsscen, och allt detta har verkligen inte varit till fördel för min nattsömn.

Kommentera

