Jag är trött i kväll, eftersom jag gick upp superjättetidigt i morse för att skjutsa mannen till flygbussen, och sedan har jag förstås inte sovit mer (jag prioriterade tydligen att kolla på Trumped, Dox-dokumentären om Trump klockan fem i morse i stället).

Intressant insikt nr 1 i morse: Det var folktomt när vi åkte in till stationen, men på tillbakavägen närmade sig klockan fem, och det stod rätt mycket folk vid busshållplatserna längs vägen. Det känns på något sätt trösterikt att folk faktiskt stiger upp aptidigt för att knega, och jag kan sova ända till 7 nästan alla dagar. Jag känner mig nästan tacksam gentemot dessa människor av någon anledning.

Intressant insikt nr 2: Fåglarna började kvittra redan så där tidigt på morgonen, och det måste betyda att våren har ankommit. Inte håller fåglarna på och kvittrar klockan fem på morgonen om det fortfarande är vinter? Fast vi har en hel del snö kvar, faktiskt.

Jag hoppas att jag kan sova i natt.

Posted in jag

Kommentera

