På sommaren brukar alla måsten och all stress tona bort, och jag kan ägna mig åt livets olika glädjeämnen med fullt fokus. Sex blir då aktuellt och lockande på ovanliga platser och vid ovanliga tider, och med barnen i olika åldrar har det funnits olika sätt att kollra bort dem och ägna oss åt varandra för åtminstone en liten stund, om vi inte lämnat bort dem ett par dagar och haft 100 procent fokus på varandra.

Hittills är vi INTE där ännu i år. Mannen jobbar nästan dygnet runt, och han kommer att resa iväg inom kort, och jag har en massa praktiskt som jag fixar med plus en oro som inte lämnar mig, så den där öppningen för hämningslöst sex flera gånger per dag har inte kommit ännu. Jag har dock förhoppningar inför resten av sommaren, men det är mycket som ska hinnas med under den korta tid som mannen är ledig. Fram till dess får vi fånga de få möjligheter som finns bara.

Kommentera

